Debatavond met SP-kamerlid Paul Ulenbelt over de actie '65 blijft 65'

1 oktober 2009

Debatavond met SP-kamerlid Paul Ulenbelt over de actie '65 blijft 65'

Op maandagavond 12 oktober komt SP-kamerlid Paul Ulenbelt naar Uden om te spreken over de landelijke campagne '65 blijft 65'.

De debatavond begint om 20.00 uur en vindt plaats in De Graal, Kapelstraat 21. De toegang is gratis en de koffie staat klaar. Iedereen is welkom.

Paul zet zich in en buiten de Tweede Kamer enorm in voor het behoud van de AOW op 65-jarige leeftijd. Hij komt naar Uden om hier met de mensen te spreken over de onzinnigheid en overbodigheid van het kabinetsvoorstel. Paul wil graag horen wat de mensen in Uden te vertellen hebben over de AOW. Ook kunnen ze Paul vragen stellen over het werk van de SP-fractie in de Tweede Kamer.

Paul komt op uitnodiging van de SP afdeling in Uden die inmiddels volop actief is met de campagne ’65 blijft 65’. Campagnecoördinator Wim Somers: “We hebben in het centrum gestaan met de petitie en hadden in een paar uur 300 handtekeningen. Maar willen graag dat onze campagne nog veel meer mensen bereikt. We hopen dat er veel mensen komen en dat er ook mensen zijn die willen meehelpen met de campagne. Want bijna iedereen die ik spreek, jong of oud, vindt dat de politiek de leeftijd van 65 moet respecteren; er zijn mensen die dan al vijftig jaar gewerkt hebben!”

Voor meer informatie:

Wim Somers, 06-10641552