Ledenvergadering en verkiezingsprogramma

3 januari 2014

Ledenvergadering en verkiezingsprogramma

Woensdag 8 januari is er een algemene ledenvergadering. Doel van deze vergadering is vooral het vaststellen van het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst.

Het programma is per mail verzonden naar alle leden. Leden die dit niet hebben ontvangen kunnen hierom alsnog verzoeken (uden@sp.nl). We sturen het dan zo snel mogelijk op. Aangezien we voor dit verkiezingsprogramma niet een heel bos naar papier willen omzetten verzoeken we onze leden om zoveel mogelijk digitaal te werken. Mocht dit niet mogelijk zijn dan zorgen we natuurlijk voor een papieren exemplaar.

Het verkiezingsprogramma is voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014. Verkiezingen die echt ergens over gaan. Steeds meer zorgtaken komen namelijk op het bordje van de gemeentes. Dit is in de meeste gevallen een slechte ontwikkeling waar onze landelijke SP zich tegen blijft verzetten. Maar aangezien de realiteit is dat deze taken wel naar de gemeentes gaan is het taak dat we er lokaal voor zorgen dat dit zo sociaal mogelijk gebeurt. 100% sociaal als het aan SP Uden ligt.

De uitnodiging voor de algemene ledenvergadering is verstuurd samen met de Tribune. De agenda voor de vergadering is als volgt:

Algemene Ledenvergadering woensdag 8 januari om 20:15 uur in de Balans (wijkcentrum bij de flats). Zaal open om 20:00 uur.

Agenda:

1. Welkom

2. Voorstellen kandidaten

3. Vaststellen kieslijst

4. Toelichting verkiezingsprogramma

5. Bespreken verkiezingsprogramma

6. Vaststellen programma

7. Verkiezingscampagne

9. Sluiting (ongeveer 22:00 uur)

Tot 8 januari!