Spencer Zeegers Lijsttrekker

9 januari 2014

Spencer Zeegers Lijsttrekker

Woensdag 8 januari 2014 hebben de leden Spencer Zeegers voor de negende keer als lijsttrekker gekozen voor de gemeenteraadsverkiezingen.

Met Spencer hebben we de ideale lijsttrekker om de komende verkiezingen in te gaan. Verkiezingen waarbij er echt iets te kiezen valt. Het huidige college heeft alleen oog voor zijn prestige projecten en kijkt louter naar zorg en cultuur als mogelijk bezuinigingsdoel. Met alle zorgtaken die er op de gemeente afkomen is het beleid van het huidige college een ramp voor veel inwoners van Uden. Daarom is het, zeker nu, belangrijk dat er een sterke SP is in Uden. Een SP die ervoor kan zorgen dat de zorgtaken die onze kant opkomen zo sociaal mogelijk opgepakt worden, het liefst 100% sociaal.

De leden hebben ook de overige kandidaten gekozen, op de eerste 10 plaatsen staan.

1. Spencer Zeegers

2. Marianne van Bergen

3. John-Pierre van Deursen

4. Jan Verbruggen

5. Wim Somers

6. Ton Segers

7. Deniz Bozkurt

8. Gerard Bus

9. Marc v.d. Elzen

10. George van Geem

Na een levendige discussie over enkele onderwerpen hebben de leden ook het verkiezingsprogramma aangenomen. Nadat alle wijzigingen zijn verwerkt zal het programma over enkele dagen op deze site te vinden zijn.